اپنے کاروبار اور مصنوعات کو تیار کریں ویب ہوسٹنگ اور بزنس تصور

ویب ہوسٹنگ کیا ہے؟ مکمل تصور

مکمل تجویز کو آسانی سے سمجھنے کے ل ہم آپ کو گذشتہ مضمون کو پڑھنے کی سفارش کرتے ہیں۔
اپنی ویب سائٹ پر نیا مواد حاصل کرنا بھی اسی طرح ہے جیسا کہ جسمانی اسٹور میں نیا سامان حاصل کرنا۔ آپ کو موجودہ ، تازہ اور ہمیشہ اسٹاک رہنے کی ضرورت ہے ، یا حتی کہ انتہائی قابل اعتماد گراہک آنا بھی بند کردیں گے۔ اگرچہ آپ نے میزبانی کی ادائیگی کی ، لیکن اس ویب سائٹ کو مواد سے بھرنا آپ کی ذمہ داری ہے ، آپ کے میزبان کی نہیں۔
نوٹ: اگر ہم (گذشتہ مضمون) زمیندار اور عمارت سازی کی طرف واپس جائیں تو آپ کے میزبان کو آپ کے سرور کی دیکھ بھال کرنے کی ضرورت ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ کمپیوٹر ، بجلی اور انٹرنیٹ کنیکشن کے لئے بھی میزبان ذمہ دار ہے ، اسی طرح مکان مالک جس عمارت کو کرایہ پر لیتا ہے اس کے ذمہ دار ہوتا ہے۔ عمارت اور کاروبار ایک دوسرے سے الگ الگ موجود ہیں ، لہذا سرور اور ویب سائٹ بھی بنائیں۔ یقینا ، وہ مل کر کام کریں گے ، لیکن آپ آزادانہ طور پر اپنے کاروبار کو کہیں اور منتقل کرسکتے ہیں اور عمارت اب بھی کھڑی رہے گی۔ اسی طرح سرور موجود ہوگا یہاں تک کہ اگر آپ اپنی ویب سائٹ کو منتقل کرتے ہیں۔

اپنے کاروبار کو چلانے کے ل آپ کو اضافی چیزیں درکار ہیں
اوپر بیان کیے گئے چار بنیادی عناصر کے ساتھ آپ کو اپنی ویب سائٹ تیار کرنے اور چلانے کے قابل ہونا چاہئے۔ تاہم ، ہمیں اور بھی کچھ چیزیں بتانے کی ضرورت ہے اور آپ کی ویب سائٹ کو کامیابی کے ساتھ چلانے کے لئے اس کی ضرورت پڑسکتی ہے۔
یہ آئٹمز ہیں: سجاوٹ ، دفتر ، داخل ہونے کی کلید ، انشورنس ، اس کو اپ ڈیٹ رکھیں ، سیکیورٹی ، اشتہار۔ یہی چیزیں آپ کی ویب سائٹ کے لئے دستیاب ہیں۔
سجاوٹ = آپ کی سائٹ کا ڈیزائن
آفس = ہوسٹنگ اکاؤنٹ کنٹرول پینل
چابیاں = صارف نام اور پاس ورڈ
انشورنس = بیک اپ سسٹم
اپ ڈیٹ کرنا = مواد کو اپ ڈیٹ کرنے کے ٹولز
سیکیورٹی = آپ کے لاگ ان کی معلومات کو اپ ڈیٹ کرتے رہیں

یہ بھی پڑھیں: کونٹینٹ مینجمنٹ سسٹم

ابتدائی کے غلط تصورات سے پرہیز کریں
ویب سائٹ بنانا اور ہوسٹنگ چیزیں خریدنا جو ابھی بھی زیادہ تر لوگوں کے لئے نئی ہیں۔ یہ جاننا کہ سب سے پہلے کیا آتا ہے اور اس کا ذمہ دار کون ہے ، قدرتی طور پر نہیں آتا ہے۔ اس سیکشن میں ہم آپ کی ذمہ داری اور آپ کے میزبان کی ذمہ داری کی وضاحت کریں گے۔ ہم عام غلط فہمیوں اور ابتدائی غلطیوں پر پردہ ڈالیں گے۔

ویب ہوسٹ سے کیا توقع کی جائے
جیسا کہ ہم پہلے ہی بحث کر چکے ہیں ، آپ کا میزبان آپ کا مکان ہے۔ ہوسٹنگ کمپنیاں طاقت ، سرور کی جگہ ، انٹرنیٹ کنیکشن ، اور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ سرور ہر وقت دستیاب ہے۔ اگر ان میں سے کوئی خرابی کا شکار ہے تو ، اس کی مرمت کرنا ان کی ذمہ داری ہے۔ اگر آپ کو اپنی ویب سائٹ سے پریشانی ہو رہی ہے تو ، اس کی دیکھ بھال کرنا آپ کی ذمہ داری ہے۔ عام طور پر ، ویب ہوسٹ سپورٹ آپ کے ساتھ کام کرے گا اس بات کا تعین کرنے کے لئے کہ آیا مسئلہ ان کی طرف ہے یا آپ کا۔

یہ بھی پڑھیں: : مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کیا ہے؟ (مطلوبہ الفاظ کی حکمت عملی) میں کلیدی الفاظ کے بارے میں

آپ کے ویب ہوسٹ کی ذمہ داری ہے کہ وہ آپ کو مدد فراہم کرے۔ سپورٹ مختلف شکلوں جیسے فون ، آن لائن چیٹ ، ای میل ، کمیونٹی نیٹ ورکنگ ، عمومی سوالنامہ کی بنیاد یا کچھ اور میں آسکتی ہے۔ کچھ میزبان ایک سے زیادہ اختیارات پیش کرتے ہیں ، لیکن بہت ساری چیزیں وہ آپ کے ل کرسکتی ہیں۔ ہمیشہ کی طرح ، آپ اپنی مدد سے زیادہ سے زیادہ فائدہ اٹھا سکتے ہیں اگر آپ جانتے ہو کہ مسئلہ کہاں موجود ہے۔

اگر مسئلہ آپ کی ویب سائٹ میں ہے تو ، زیادہ تر میزبان آپ کو بتائیں گے کہ کسی کو ٹھیک کرنے کے ل ۔ ان میں سے کچھ آپ کو کسی کے حوالے کرسکتے ہیں۔ ان میں سے کچھ کے پاس عملہ موجود ہوسکتا ہے جو یقینا کچھ اضافی فیس کے ل آپ کو مسئلہ حل کرنے میں مدد کرے گا۔ یہ سوچنا بیوقوف ہوگا کہ ہر مکان مالک ہر قسم کے آفس ، گیلری یا اسٹور سے متعلق مسائل کو ٹھیک کرسکتا ہے ، اور ویب ہوسٹوں کے ساتھ بھی وہی ہے۔ بہت سارے ٹولز اور زبانیں ہیں جن کو آپ اپنی ویب سائٹ بنانے کے لئے استعمال کرسکتے ہیں اور آپ یہ توقع نہیں کرسکتے ہیں کہ سب کچھ ٹھیک کرنے کا طریقہ جانتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سرچ انجن آپٹیمائزیشن کیا ہے اور یہ کیوں ضروری ہے؟

آپ کی ویب سائٹ آپ کی ذمہ داری ہے
میں نے متعدد بار اس کا تذکرہ کیا ہے ، لیکن یہ دہرانے کے قابل ہے۔ آپ کی ویب سائٹ آپ کی ذمہ داری ہے۔ تاہم ، آپ کے ڈیٹا کو مکمل طور پر یا جزوی طور پر کھونے کے ہزاروں طریقے اور اس طرح آپ کی ویب سائٹ ہوسکتی ہے۔ آگ ، سیلاب ، دھماکے یا صرف بور ہیکروں نے ہی سرور پر ہلچل مچانے کا فیصلہ کیا ، کہ آپ کی ویب سائٹ آن ہے ، صرف کچھ وجوہات ہیں کہ معاملات غلط ہوسکتے ہیں۔ یہ وہ حصہ ہے جہاں ہم ایک بہتر بیک اپ پلان کے خیال اور ضرورت کو تقویت دیتے ہیں۔ شروع سے اپنی ویب سائٹ کی تعمیر کے مقابلے میں ، کچھ ضائع شدہ تفصیلات جمع کرنا بہت آسان ہے۔

جب آپ کی سائٹ کی دیکھ بھال کرنے کی بات آتی ہے تو ، کچھ اصولوں کا اطلاق کرنا چاہئے۔ معاملات غلط ہونے کی صورت میں آپ کی ویب سائٹ کا بیک اپ رکھنا ہمیشہ ایک اچھا خیال ہے۔ اپنے صارف نام اور پاس ورڈ کو محفوظ جگہ پر رکھیں اور اندازہ لگانا آسان نہیں ، لہذا ہیکر داخل نہیں ہوسکتے ہیں۔ سافٹ ویئر رکھیں کہ آپ اپنی سائٹ کو جدید ترین بنائیں گے۔

:نتیجہ
ویب ہوسٹنگ سمجھنا بہت مشکل نہیں ہے ، لیکن آپ کو ویب ہوسٹنگ خدمات کے میدان میں تشریف لانے کے قابل ہونے کے ل بنیادی شرائط کو جاننا ہوگا۔ جانیں کہ آپ کو کسی ویب سائٹ کی میزبانی کرنے کی کیا ضرورت ہے ، جانئے کہ آپ کی کیا ذمہ داری ہے اور جانئے کہ آپ کی ویب ہوسٹنگ فراہم کنندہ کی ذمہ داری کیا ہے۔