ورڈپریس اور ان کی خصوصیات کیا ہے؟

Wordpress

ورڈ پریس ایک مشمولات کا نظم و نسق ہے۔ اس کا سیدھا مطلب یہ ہے کہ یہ سافٹ ویئر کا ایک ٹکڑا ہے جو آپ کو اپنے مواد کو ایک متاثر کن اور مربوط ویب سائٹ میں منظم اور منظم کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

ابتدا میں ورڈپریس کو بلاگنگ ٹول کے طور پر بنایا گیا تھا ، لیکن ایک سال کے دوران یہ اس سے کہیں زیادہ ہو گیا ہے۔ آج ، بہت سے ورڈپریس سے چلنے والی سائٹیں بلاگ کی طرح کچھ نہیں دکھتی ہیں (جب تک کہ صارف کی مرضی کے مطابق نہ ہو) اس حیرت انگیز ٹول کی لچک ہے۔ ورڈپریس آسان بلاگ ، کارپوریٹ ویب سائٹس اور اس کے درمیان ہر چیز کو طاقت دیتی ہے۔
ورڈپریس استعمال کرنے والی کمپنیاں: ہم ورڈپریس بھی استعمال کر رہے ہیں

سونی
وال اسٹریٹ جرنل
سیمسنگ ، نیو یارک ٹائمز
وائرڈ ، سی این این
فوربس
رائٹرز اور بہت سے دوسرے

یہ بھی پڑھیں: سیاسی جماعتوں کے اثاثوں کی تفصیلات جاری پی ٹی آئی امیر ترین جماعت

سبھی اپنی آن لائن موجودگی کے حصے کے طور پر ورڈپریس کا استعمال کرتے ہیں۔ ورڈپریس ” اوپن سورس ” ہے ، اس کا مطلب ہے کہ اس کا سارا کوڈ استعمال اور اپنی مرضی کے مطابق کرنے کے لئے آزاد ہے۔ یہ ورڈپریس کی طاقتوں میں سے ایک ہے ، چونکہ دنیا بھر کے پروگرامرز نے اس طاقتور اشاعت کے پلیٹ فارم میں اپنا اضافہ کیا ہے۔ ویب سائٹ ٹیمپلیٹس سے لے کر پلگ ان تک جو سائٹ کے اس حیرت انگیز ٹولز کی فعالیت کو بڑھا دیتے ہیں۔

ورڈپریس کو عمدہ اور اچھی لگانے والی کچھ خصوصیات
سائٹ کے ڈیزائن کے لئے ٹیمپلیٹ سسٹم کا مطلب یہ ہے کہ آپ کی سائٹ کی شکل و صورت کو تبدیل کرنا اتنا ہی آسان ہے جتنا کہ نئے تھیم کو لفظی طور پر ماؤس کے چند کلکس نصب کرنا۔ مفت اور معیاری ورڈپریس تھیمز کی بہتات دستیاب ہے۔

پلگ انز کوڈ کے ٹکڑے ہیں جو آپ اپنی ورڈپریس سائٹ میں نئی ​​خصوصیات اور افعال کو شامل کرنے کے لئے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔ ہزاروں پلگ ان دستیاب ہیں اور بہت سارے مفت ہیں۔ ایک بار جب آپ کی سائٹ سیٹ اپ ہوجاتی ہے تو ، آپ اپنی سائٹ میں عمدہ مواد شامل کرنے پر توجہ دے سکتے ہیں۔ آپ صرف ورڈپریس ڈیش بورڈ کے اندر ہی کسی ٹیکسٹ ایڈیٹر میں ٹائپ کریں ، شائع کریں ، اور ورڈپریس باقیوں کا خیال رکھتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ویب ہوسٹنگ کیا ہے؟ مکمل تصور

ورڈپریس میں وجیٹس نامی ایک خصوصیت بھی موجود ہے جو صارف کو خصوصیات کو ڈریگ اور ڈراپ کرنے اور ان میں رکھنے کی اجازت دیتی ہے ، مثال کے طور پر سائڈبار۔
آپ کے پاس ایک ویجیٹ ہوسکتا ہے جو آپ کو اپنے زائرین کو مثال کے طور پر رائے شماری کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ آپ پول سروے کو مناسب جگہ پر گھسیٹ کر اپنی سائٹ کے سائڈبار میں رکھ سکتے ہیں۔

وجیٹس عام طور پر سائڈبار میں استعمال ہوتے ہیں ، لیکن کچھ ٹیمپلیٹس ویجٹ کو سائٹ فوٹر میں اور ہوم پیج پر رکھنے کی اجازت دیتے ہیں۔ ہم بعد میں آپ کی بارے چیزیں زیادہ تفصیل سے دیکھیں گے ، لہذا ہمارے ساتھ ملحوظ خاطر رہیں ، ورڈپریس آپ کی سائٹ کے (سرچ انجن آپٹیمائزیشن) کی مدد کرسکتا ہے ، تاکہ اس میں گوگل اور بنگ جیسے سرچ انجنوں میں بہتر درجہ حاصل کرنے کی صلاحیت موجود ہو۔

ورڈپریس صرف شوق بلاگ سے لے کر ای کامرس اسٹور یا بزنس سائٹ تک کسی بھی قسم کی سائٹ تشکیل دے سکتا ہے۔