کونٹینٹ مینجمنٹ سسٹم کیا ہے؟

کونٹینٹ مینجمنٹ سسٹم (سی ایم ایس) ایک ایسا سافٹ ویئر ہے جو تمام اعداد و شمار جیسے ٹیکسٹ ، فوٹو ، میوزک ، دستاویزات وغیرہ کو اسٹور کرتا ہے اور آپ کی ویب سائٹ پر دستیاب کردیا جاتا ہے۔ یہ ویب سائٹ کے مواد کی تدوین ، اشاعت اور ان میں ترمیم کرنے میں معاون ہے۔ ورڈپریس ابتدائی طور پر 27 مئی ، 2003 کو میٹ مولنویگ اور مائک لٹل کے ذریعہ جاری کیا گیا تھا۔ ورڈپریس کا اعلان اکتوبر 2009 میں اوپن سورس کے طور پر کیا گیا تھا۔

:خصوصیات
صارف کا انتظام: اس صارف کی معلومات کو منظم کرنے کی اجازت دیتا ہے جیسے صارفین (کردار ، شراکت کنندہ ، مصنف ، ایڈیٹر یا منتظم) میں صارفین کے کردار کو تبدیل کرنا ، صارف تخلیق یا حذف کرنا ، پاس ورڈ اور صارف کی معلومات کو تبدیل کرنا۔ صارف کے مینیجر کا مرکزی کردار توثیق کرنا ہے۔
میڈیا مینجمنٹ: یہ میڈیا فائلوں اور فولڈر کا نظم و نسق کرنے کا ایک ذریعہ ہے ، جس میں آپ اپنی ویب سائٹ پر میڈیا فائلوں کو آسانی سے اپ لوڈ ، ترتیب اور منظم کرسکتے ہیں۔
تھیم سسٹم: یہ سائٹ کے نظارے اور فعالیت میں ترمیم کی اجازت دیتا ہے۔ اس میں تصاویر ، اسٹائل شیٹ ، ٹیمپلیٹ فائلیں اور کسٹم صفحات شامل ہیں۔
پلگ ان کے ساتھ بڑھاو: متعدد پلگ ان دستیاب ہیں جو صارفین کی ضرورت کے مطابق کسٹم افعال اور خصوصیات مہیا کرتے ہیں۔
سرچ انجن آپٹیمائزیشن: یہ متعدد سرچ انجن آپٹیمائزیشن ٹولز مہیا کرتا ہے جو سائٹ پر کو آسان بنا دیتا ہے۔
بہزبانی: یہ پورے مواد کو صارف کی ترجیحی زبان میں ترجمہ کرنے کی اجازت دیتا ہے۔
درآمد کنندگان: یہ خطوط کی شکل میں ڈیٹا درآمد کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ یہ کسٹم فائلیں ، تبصرے ، پوسٹ پیجز اور ٹیگ امپورٹ کرتا ہے۔
کورونا وائرس کا خوف: ہیکروں نے حملے تیز کردیئے :یہ بھی پڑھیں

:فوائد
یہ ایک اوپن سورس پلیٹ فارم ہے اور مفت میں دستیاب ہے۔
سی ایس ایس فائلوں کو صارفین کی ضرورت کے مطابق ڈیزائن کے مطابق تبدیل کیا جاسکتا ہے۔
بہت سے پلگ ان اور ٹیمپلیٹس مفت میں دستیاب ہیں۔ صارفین اپنی ضرورت کے مطابق مختلف پلگ ان کو اپنی مرضی کے مطابق کرسکتے ہیں۔
اس میں ترمیم کرنا بہت آسان ہے کیونکہ اس میں ایڈیٹر (جو آپ دیکھ رہے ہو وہ آپ جو حاصل کرتے ہیں وہ ایک صارف انٹرفیس ہے جو صارف کو بغیر کسی ترتیب کے حکم کے دستاویزات کی ترتیب میں براہ راست جوڑتوڑ کرنے کی اجازت دیتا ہے)۔
میڈیا فائلوں کو آسانی سے اور جلدی اپ لوڈ کیا جاسکتا ہے۔
یہ کے بہت سے ٹولز پیش کرتا ہے جو سائٹ کو آسان بناتا ہے۔
حسب ضرورت صارف کی ضروریات کے مطابق آسان ہے۔
یہ ویب سائٹ کے ل صارفین کے ل مختلف کردار تخلیق کرنے کی اجازت دیتا ہے جیسے ایڈمن ، مصنف ، ایڈیٹر اور معاون۔
مصنوعی سیارچوں کو ’’گھما کر‘‘ خلا میں پھینکنے والی ٹیکنالوجی :یہ بھی پڑھیں:

:نقصانات
کئی پلگ ان کا استعمال ویب سائٹ کو لوڈ اور چلانے میں بھاری بنا سکتا ہے۔
ورڈپریس ویب سائٹ میں ترمیم یا تبدیلی کرنے کے لئے پی ایچ پی کے علم کی ضرورت ہے۔
بعض اوقات موجودہ براؤزرز اور موبائل آلات کے ساتھ ورڈپریس کو تازہ ترین رکھنے کے لئے سافٹ ویئر کو اپ ڈیٹ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ ورڈپریس ورژن کو اپ ڈیٹ کرنے سے ڈیٹا کا نقصان ہوتا ہے ، لہذا اس میں ویب سائٹ کی بیک اپ کاپی ضروری ہے۔
گرافک امیجز اور ٹیبلز میں ترمیم اور فارمیٹ کرنا مشکل ہے۔